Wprowadzenie do marketingu online

cena 349,00 

Expiry Date: 2025-12-12

Zapisz się na nasz kurs, a odkryjesz podstawowe zagadnienia związane z marketingiem cyfrowym, nauczysz się tworzyć efektywne strategie marketingowe oraz rozwiniesz umiejętności związane z analizowaniem wyników kampanii online. 

Celem naszego szkolenia jest dostarczenie Ci wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznej promocji w Internecie. Podczas kursu dowiesz się, jak planować i wdrażać kampanie marketingowe, zrozumieć zachowania konsumentów w sieci oraz jak korzystać z narzędzi analitycznych, aby maksymalizować efektywność swoich działań.

Termin: 14.12.2025 r., 08:00-14:30
Miejsce szkolenia:
ul. Św. Marcin 66/72, Poznań

Kurs jest skierowany do:

  • Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy pragną skutecznie promować swoje usługi i produkty online.
  • Menedżerów i liderów ds. marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o marketing cyfrowy.
  • Osób pracujących w działach marketingu, PR i sprzedaży oraz tych, którzy zaczynają swoją przygodę z marketingiem w sieci.
  • Każdego, kto chce zrozumieć podstawy marketingu cyfrowego i wykorzystać je w praktyce.

Umiejętności nabyte podczas kursu:

  1. Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi marketingu cyfrowego.
  2. Umiejętność tworzenia strategii marketingowych opartych na analizie rynku.
  3. Umiejętność prowadzenia kampanii z użyciem różnych kanałów marketingowych (SEO, PPC, social media).
  4. Zdolność analizowania danych i wyników kampanii przy użyciu narzędzi analitycznych.
  5. Umiejętność tworzenia oraz zarządzania treścią marketingową przyciągającą uwagę odbiorców.

Program kursu:

Moduł 1: Teoria

Czas trwania: 2h

•  Czym jest marketing internetowy i jak różni się od tradycyjnego,
• Kanały komunikacji online – od social media po e-mail i content,
• Najważniejsze pojęcia: grupa docelowa, persona, lejek marketingowy, konwersja, ROI, KPI itp.,
• Podstawowe narzędzia wspierające pracę marketera (Meta Business Suite, Google Analytics, MailerLite, itp.),
• Trendy w marketingu: personalizacja, mikrotreści, short video, automatyzacja.


Moduł 2: Praktyka

Czas trwania: 4h

• Tworzenie persony

• Przygotowanie posta do mediów społecznościowych.

• Projektowanie lejka marketingowego

Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od potrzeb i oczekiwań uczestników.

Wybierając to szkolenie otrzymasz bon w wysokości 50 zł do wykorzystania na dowolne inne szkolenie na naszej platformie!

Zapisz się już dziś!

Każdy uczestnik, który ukończy kurs, otrzyma Certyfikat oraz Zaświadczenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 r. poz. 2175).
Na życzenie uczestnika szkolenia istnieje możliwość wystawienia certyfikatu w wybranym języku obcym.

Korzyści