Podstawy marketingu i sprzedaży dla przedsiębiorców
cena 699,00 złProwadzisz własny biznes i chcesz dowiedzieć się w jaki sposób wypromować swoje usługi lub produkty?
Zapisz się na kurs “Podstawy marketingu i sprzedaży dla przedsiębiorców” i zdobądź z nami niezbędną wiedzę i umiejętności , które pozwolą Ci wyróżnić się na rynku, zdobyć nowych klientów i utrzymać dotychczasowych!
Dołącz do naszego kursu „Podstawy marketingu i sprzedaży dla przedsiębiorców, poznaj najnowsze trendy i techniki marketingowe i wyróżnij się na tle konkurencji.
Po skończonym szkoleniu będziesz mógł z większym zasobem wiedzy rozpocząć działalność gospodarczą lub rozwinąć dotychczas prowadzoną. Będzie to również dobry wstęp do przyszłej pracy w marketingu i sprzedaży.
Kurs jest przeznaczony dla:
- Małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę z zakresu marketingu i sprzedaży, aby skuteczniej promować swoje produkty lub usługi i zwiększyć swoje zyski
- Osób planujących założenie własnej firmy
- Pracowników działów marketingu i sprzedaży, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i lepiej wywiązać się ze swoich obowiązków
Umiejętności nabyte podczas kursu:
- Zrozumienie podstawowych koncepcji marketingu i sprzedaży.
- Umiejętność opracowania strategii marketingowej i sprzedażowej dla swojej firmy.
- Poznanie narzędzi marketingowych, takich jak reklama, public relations, marketing internetowy itp.
- Umiejętność budowania relacji z klientami i kreowania lojalności marki.
- Umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów oraz dostosowywania do nich oferty.
- Zrozumienie procesu sprzedaży i umiejętność skutecznego negocjowania warunków handlowych.
- Umiejętność analizy rynku i konkurencji oraz dostosowywania strategii do zmieniających się warunków.
- Umiejętność dobrego planowania i organizacji działań marketingowych i sprzedażowych.
Program szkolenia:
Moduł 1: Wprowadzenie do marketingu Czas trwania: 1h | • Definicja marketingu |
Moduł 2: Marketing internetowy Czas trwania: 1,5h | • Social media marketing |
Moduł 3: Budowanie marki Czas trwania: 1,5h | • Tworzenie wizerunku firmy |
Moduł 4: Techniki sprzedaży Czas trwania: 1h | • Zasady efektywnego negocjowania |
Moduł 5: Planowanie strategii marketingowej Czas trwania: 1h | • Określenie celów marketingowych |
Moduł 6: Szkolenie praktyczne Czas trwania: 1,5h | • Case study - analiza przypadku praktycznego |
Moduł 7: Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi Czas trwania: 0,5h | • Podsumowanie najważniejszych zagadnień |
Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od potrzeb i oczekiwań uczestników.
Wybierając to szkolenie otrzymasz bon w wysokości 50 zł do wykorzystania na dowolne inne szkolenie na naszej platformie!
Zapisz się już dziś!
Nie zwlekaj z rozwijaniem swojego biznesu! Dołącz do naszego kursu „Podstawy marketingu i sprzedaży dla przedsiębiorców”, który pomoże Ci zdobyć kluczowe umiejętności potrzebne do efektywnego promowania swojego produktu oraz zwiększenia sprzedaży. Odkryj sprawdzone strategie, które podniosą wartość Twojej marki i przyczynią się do sukcesu Twojego przedsiębiorstwa!
Każdy uczestnik, który ukończy kurs, otrzyma Certyfikat oraz Zaświadczenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 r. poz. 2175).
Na życzenie uczestnika szkolenia istnieje możliwość wystawienia certyfikatu w wybranym języku obcym.